see you when you're 40

Är på middag hos Kurus. Ingemar och Marie är också här.
God mat var det. Jag höll på att somna redan när kycklingen låg i min mun...
Har jobbat 8 timmar idag. 8-16. Det skulle vara till 15 egentligen, men... stress. Men jag och Anna hade kul i alla fall. Haha. Bageriet förvandlas till ett aphus efter kl 14.
Flams och trams AB.

Jag gick till jobbet och hem. Har motionerat VARJE dag denna vecka. Cred, huh?
Jobbar imorgon och måndag med. Ska försöka mäkta med promenixer då också. Men jag får så ont i fötterna...

Sämst just nu: Christoffer åkte ut ur Idol. Han och Amanda skulle ju mötas i finalen. Sheisse.
Om hon ryker, bojkottar jag programmet.


KAN NÅN MASSERA MIG NU TACK. Spänningshuvudvärk.


Förresten. Didos låt "See you when you're 40" är... ptja, klockren.


Men rent allmänt anar jag en förändring...


Har kollat i ChristianSjodins bilddagbok ikväll, på gamla galna upptåg vi haft här i stan. Ganska kul faktiskt. Och snacka om att jag fick äta skit för att jag råkade säga att jag tycker Kramer i Seinfeld är lite fulsnygg och charmig. "Han har nåt."

Ha, ha. Det var tider det.



Puss puss.

Kommentarer

Populära inlägg