myspys

Är hos Johanna, Ella och Ludde.
Vi har haft väldigt mysigt, men nu är det bra bråkigt på övervåningen vill jag lova.
Inget blir bättre av att jag går dit och töntar mig. Jag sitter hellre här...
Vi är på väg till Birsta. Nice. Jag måste köpa en golvlampa, så jag slipper välja mellan taklampa eller porrbelysning. Ett mellanting vore bra.

Igår var det intervju för Coop. Vi var 11 st i grupp, så jag har ingen aning om vad de tyckte om mig.
Jag har en aning om vad jag tyckte om vissa andra lismande mänskor.
Själv höll jag mig ifrån lismandet, men försökte vara snäll och glad ändå.
Får väl se om det var ett bra eller dåligt val...

Kom hit vid åtta-snåret igår, det blev godis och Bonde söker fru, sen "Tjenare kungen" som var jättemysig, och sen tände vi miljoner ljus, och lyssnade på massa härliga gamla klassiker av Live och Counting crows och sånt.
Johanna groggade, men jag drack mest Cola (pga. Doloxen + Alvedon i förrgår).


Idag var det pepparkaksbak.


Nu Ikea!

Kommentarer

Populära inlägg