Hej jag är kissnödig

... och har bara några minuter kvar vid datorn.
Har blivit något av en Facebook-nörd. Det tar ju en del tid.
Jag kommer tröttna på Facebook snart, väldigt snart.


Idag klev jag upp vid 6-snåret (pappa sov hos mig- fotboll på trean - och skulle iväg till jobbet), hjälpte far med kaffepressen, sen gjorde jag mig i ordning, och vid halv åtta kom Jacqueline och Michelle till mig och myste medan Madeleine var iväg på viktigheter.

Sen åt vi frukost på McDonald's, och jag tryckte utan problem i mig en choklad-donut också, för att boosta upp mig inför intervjun med Coop.

Intervjun med Coop gick bra. Tror jag. Eller jag vet inte. Omöjligt att säga, jag kände mig inte helt avslappnad, och det var väldigt ambitiösa frågor, som man helst måste smörsvara på, och det har jag sååå svårt för.
Men jag gjorde mitt bästa för att vara mig själv, men med några tillkryddade positiva personlighetsdrag...
Jag fick i alla fall berätta ganska snabbt att jag är ett Jehovas vittne, och det var bra, för då förstod de att jag var van att bemöta människor - även otrevliga - och hade fått mig lite personal skills tillskansat på det sättet.

Nåja. Vi får se hur det blir.

Jag tror jag lämnar in en skriftlig ansökan på City café också, eftersom de så hemskans gärna verkar vilja ha det så.
Snacka om att jag säljer mig billigt till dem.


Nu ska jag hem och kissa, förbereda bokis, kolla Gilmore, bli hämtad av pappa, vara med honom på bokis. Han längtar verkligen efter mamma, haha. Hatar att vara ensam. Så jag får vara sällskapsdam.

Ja se karlar...



Imorgon är det Moneybrother! Party!


Puss puss då.

Kommentarer

Populära inlägg