Thank God it's Friday (på riktigt)

Jaha, samma fenomen igen.
Kulturmagasinet, nio minuter kvar vid datorn.
Just ja: BLOGGA!

Men har faktiskt haft fullt upp med folk på msn. Det är ju inte varje dag man hänger där, så klart att ungdomarna blir själaglada när man dyker upp.

Ska dock så snart jag loggas ut, bussa mig hem och äta nånting, kolla på Kung av Queens (eller Gilmore girls), greja lite, sen ska jag vara i stan igen vid kvart i fem, för jag och AnnaKarin ska på Chocolate House.
Sen ska vi ha myskväll med Idol och Stekta gröna tomater.

Underbart.

Imorgon blir det tjänst, sen kommer Niklas. Han ska shoppa och klippa håret, och jag ska vara trevligt sällskap och guida honom runt.

På kvällen ska jag och pappa ha fotbollskväll... han kommer till mig (för jag har trean) och ser nån match och bjuder mig på pizza, och dricker öl.
Sen kör jag oss till Maland.


En spännande helg alltså.

Hoppas huvudvärken går över snart.


Justja! Marina från Coop ringde och väckte mig idag. Hon sa att de ville att jag skulle komma på individuell intervju på torsdag, för de gillade mig. Jag blev förvånad och sa "jag som knappt fick ur mig nåt!" (på gruppintervjun).
Hon sa: "Njaae, men det du sa tyckte vi kändes bra, så vi vill träffa dig igen."

Wohoo! Känns som att vara med i Idol.

Och apropå det. Kom ihåg att rösta på Amanda ikväll!


Kram kram.

Kommentarer

Populära inlägg