dröm en liten dröm om mig

Några timmar efter att förra blogginlägget skrevs, ääääär...

talet färdigt. ÄNTLIGEN!
Det blev inte jättebra. Snarare rätt trist, men det är faktiskt inte så lätt att hitta på spejsiga och naturtrogna situationer där man rätt som det är kommer in på andliga och bokstavliga paradis, inte.
Så det får duga.
Gullpappa tyckte det var bra i alla fall. Han är härlig.

Nu när mamma är borta (hon hälsar på Greta i Skåne och har det bra), får han och jag som omväxling umgås ensamma. Det var väldigt längesen sist. Och jag bor inte hemma me'n, så det blir ju inte varje dag, men det är ändå lite roligt.
Han är mysig, Kent Urban Mattsson. Jag är nöjd, och tror jag behåller honom.


Jag är trött, men min huvudvärk har nästan lagt sig.
Det ska jag också göra. Jag och mina sjutusen hakor. Strax.
Ska nämligen ut i tjänst med Linnéa kl. 10.30 imorgon. Tur att jag får låna bilen (pappa cyklar till jobbet)!


Nu är det bara nån vecka kvar tills Margo kommer. Whee! Jag måste börja inhandla lite prylar till henne.
Vi blir nog ett bra team, hon och jag.


Nä. Jag tror det är tack och godnatt i och med detta.
Ska bara tanka över en låt som en vän mailat till mig, från datorn till telefonen. Sen så.

Kommentarer

Populära inlägg