don't even bother

Vad jobbiga människor är. Suck.


Men AnnaKarin och Michaela var på kvällsfika hos mig igår, det var mysigt.

Nu är jag på kultan, har varit på sagostund med mamma och Måns. Föga stimulerande sagotant. Det där hade vi gjort bättre själva.


Nu är det dags att åka. Lunchjympa med Michaela väntar.


Ikväll är det vt hos mig. Kul kul.

---

Ååh vad skönt det var att jympa! Det är härligt att ha börjat röra på sig igen. Hoppas bara jag kan hålla fast vid det nu. I och för sig är det lite svårt, eftersom jag har sån gräslig värk periodvis. Men promenader och sånt, måste jag bli bättre på.


Är på kultan igen, för jag kom på för en halvtimme sen att jag vill klippa håret. Får panik på de där ankstjärtarna bak nu. De är lite fina när man får till dem, men... palla.
Så jag ska till Hårhuset-Maria kl.14. Skönt.

Och vet ni! Det ringde just en dam från Konsum Nord, hon vill att jag ska komma på gruppintervju nästa onsdag kl.13. Angående nya Coop som ska öppna i Birsta. WHEE. Hoppas, hoppas, hoppas.
Bäst man luktar gott i käften då...

Det var allt.
Peace.

Kommentarer

Wisconsin sa…
oj, jag tyckte det stod "Bårhuset" men det stod ju bara "Hårhuset".. va skönt..

Populära inlägg