Holiday for hanging

Jag känner mig fet, ful, svullen och tung.
På riktigt. Tjock.
Som om jag bara består av två gigantiska skinkor som dallrar och skumpar omkring.
Två gigantiska skinkor, några dubbelhakor, och en massa gäddhäng.
Det är inte det minsta kul.

Och min förbannade kropp gör så ont och är så trött, så träning är en omöjlighet just nu.
Jag får igen för att jag var sketaduktig åtta dagar i rad förrförra (+ lite förra) veckan.

Det är jättejobbigt.


Jag känner mig även allmänt deprimerad och gråtmild, skulle verkligen behöva hulka ur mig.
Antar att det är en kombination av faktorer. Ovanstående, plus denna ständiga, HEMSKA huvudvärk som kommer varje dag nu, och värker ända ut i näsan, plus annat.

Inte blir det bättre av att de sanerar pisstantens lägenhet snett mittemot min, så kl åtta varje morgon låter det som om nån borrar med Hiltiborr i mitt vardagsrum, eller förresten - i mitt huvud.
Det är obeskrivligt fruktansvärt hemskt, och går aldrig över. Jo, de tar fikarast vid tio, sen kör de igång mot eftermiddan igen.
Man kan inte föra ett vettigt samtal i lägenheten, så högt låter det.
Hyressänkning känns som ett måste, men inget man förväntar sig. Det är ju bostadsrätt, och jag antar att de som köpte pisslägenheten på auktion har hyrt in Ocab-grabbarna själva.
Så HSB ger väl oss grannar inga plåster på såren, inte.


Nä fy vad allt känns pissigt. På riktigt.
Det gör ont, fasligt ont, inuti och utanför.

Ska ta ett bad sen, trots att jag är obegåvad och lämnade lavendelpulvret hemma i lägenheten.


Nu ska jag skriva ett omöjligt tal som kommer att bli totally worthless.

Kommentarer

Populära inlägg