A walk to remember

Ja, den gick ju ikväll. Filmen alltså.
Jag hade inte sett den innan, men velat gjort det länge.

Och bra var den. Mycket. I början hade den inget att komma med, tyckte jag. Inget som ingen annan film redan kommit med.


Men sen listade jag ut att hon var döende, och sen berättade hon att hon var döende... och ungefär då började jag grina. Sen slutade jag nästan aldrig.



VACKERT!


Jag gillade den mycket. Och han är snygg den där huvudrollspojken. Eli i "Once and again".



Förresten. Mamma hittade körkorts-cd-romen. Hon hade stoppat den i en låda.

Men jag får den inte att sätta igång...



Jaha, nu loggade roligt folk in på msn. Men jag är hemligt online, så det blir pinsamt att bekänna färg nu.

Förresten ska jag fika med mamma och sommarbarnet.




Kram.

Kommentarer

Populära inlägg