höstmode!

Imorse var det skolstartsluft. Som om det var slutet på augusti eller nåt.
Men när jag cyklade hem var det kvavt som en högsommardag.

Mystiskt. Men sånt är ju vädret nu mer.


Ikväll var jag medhjälpare till mamma på tal. Det gick bra. Jag fick sitta och se nedstämd ut, så det var inte en så svår uppgift.
Men i slutet blev jag glad.


Ska skicka efter lite kläder ur H&M nu, och ur La Redoute framöver.
Lolit!
Jag gillar höstmode. Det är mysigt.
Synd bara att man i mitt jobb aldrig har anledning att ta på sig fina kläder. Man drar bara på sig nåt sunk, och en vinterjacka, och sen byter man ju om så fort man kommer till jobbet.

Men det är ju inget att klaga på egentligen.


Har kollat upp möjlighet till intensivkurser på Citys hemsida också. Jag måste gå en sån, om jag nån gång ska bli klar med körkortet.
Ska gå till receptionen och ta mig ett snack med dem snart, mycket snart. Kanske kan lägga upp en plan, så att det synkar med jobb och så.
Det vore ju onekligen praktiskt...

Nåja.

Jobb 7 imorgon igen.




Haia!

Kommentarer

Populära inlägg