seeing other people


Idag har jag känt mig hyfsat peppad och i farten. Solen har skinit lite diskret, och dragspel har spelats på spårvagnen (inte av mig, alltså).
Jag kände mig som Amelie i några minuter. Nästan i alla fall.

Jag har sökt jobb lite här och lite där (Brogyllens konditori, Bokia i Haga och Akademibokhandeln i Nordstan).

Och fixat ett bankärende.


Nu känner jag mig tom, trött, huvudvärkig och lite lätt orolig.
Det är inte min bästa dag sedan flytten ägde rum.

Men det blir nog bra imorgon igen.

Eller kanske redan efter att jag ätit. Ska fräsa igång lite lax nu. Sen ska jag försöka orka studera. Längtar verkligen efter det, men det är så jobbigt när pannan värker.

Nåja. Jag vill inte vara den klagande typen, så jag ska försöka låta bli. Att klaga alltså.

Kommentarer

Populära inlägg