I am your nemesis


Hej hallå.

Det är en kall och lite blåsig söndag (tror jag; inatt ven vinden i alla fall). Jag är sjukligt trött. Men det är ju inte så konstigt, eftersom jag är sjuklig av mig.

Vi har satt igång med målandet nu, äntligen. Det blir ju inte äggvitt, eftersom vi köpte budgetfärg på Rusta. Det blir vittvitt. Men det blir bra det med.

Jag älskar att handla på lågprisställen! Det är en ganska ny egenskap hos mig. Jag upptäckte den igår, när jag sprang omkring där inne och tänkte på alla slantar jag sparade genom att köpa diskmedel och trasor och färg och grejer där, istället för på "vanliga" butiker.

Så då slog det mig. Jag kommer bli en galen lågprismorsa. En sån som släpar med familjen på storhandling på helgerna. Köper tvål, godis och kryddor i vidriga jätteförpackningar, och jublar över alla fynd.


Aaannars då?
Tja.
Igår var jag på dåligt humör, men idag... är jag inte det. Tror jag.


I eftermiddag är jag och min kombo, tillsammans med ca 4-5 andra människor, bjudna till Wajanders på spelspelande och ätande.
Det ser jag framemot.

Kanske man skulle bjuda till lite, genom att gå och tvätta av sig de vita färgprickarna som pryder huden i skrivande stund?


David Gray, han är för bra han.


Hejdå.

Kommentarer

Populära inlägg