his bowtie is really a camera

Hej.

Här kommer lite bilder. Tänkte att ni var sugna på det. Det är ju måndag och allt.




Pappa, i mitt och AnnaKarins kök. Med kökslampan som hjälm:




Skalman. Den trevligaste sköldpadda jag råkat på. Hoppas hon har det bra utan mig i Granlo:



Ludvig strikar en pose, bara för min skull. Eftersom det var sista kvällen med gänget. Sundsvalls snyggaste sjuåring. Minst!:


En rolig felskrivning utanför mina föräldrars hem. Ni behöver ju inte ringa det däringa telefonnumret då. Jag glömde att blurra till siffrorna. Orka... :



Ja. Det var det.



Annars? Jo tack. Halsont. Men det ska trotsas ikväll. Mötet SKA gås på.

Imorgon, då ska jag vara frisk och söka jobb och allt det där jag surrat om. Så är det bara.


Justja. Måste förbereda mig inför kvällens frågesport. Eller muntlig repetition, som det heter.



Heja heja.

Kommentarer

Populära inlägg