just let me have my fun tonight

Hihi, jag har varit på trerätters med jobbet på Viktoria. Men ingen irish coffee fick man, för det är inte avdragsgillt. Ser du.
Men det blev avocado med skagenröra och löjrom + vitt vin till förrätt, oxfilé ceasar och rödvin till huvudrätt, tartufo special (? gott iaf) och kaffe och vitt vin till efterrätt.

Sen följde jag med till Primero, för de skulle bjuda mig på den enda avgiften; garderoben. En tjuga.

Jag och Lisette Lissaloony dansade ful- och snyggdans och delade på en x-mas-cider. Den smakade plast men funkade ok.


Det var kul, jättekul. Blir så när det är spontant och bara händer nån gång sådär.


Jobb nio imorn. Kul.


Hmmmm vad skulle jag säga. Justja. Nä. Inget.

Pappa kör mig till jobbet imorn. Skönt. Vill hinna börja med brödet innan Ingemar kommer dit och harvar.


Det var nåt mer jag skulle säga alltså. Jaja.



Puz!

Kommentarer

Populära inlägg