tröttalooney

Jag är hemma i min nya gråa velourmysdress från H&M.
Ledig idag. Skulle haft dubbel körlektion, men det är en dålig dag om man är min kropp.
Så jag sjukskrev mig därifrån, och ämnar vara hemma heeeela dan.
Skönt.
Emelie kommer ikväll, för studium och Bonde söker fru. Mysigt.

Jag ska bilddagboka lite också, tänkte jag, men tar det sen. Måste ha internet i små portioner, om jag inte ska bryta ihop av uttråkning. Eller vad man ska kalla det.

Först ska jag se Emmerdale med mamma. Hon säger att det slutade så spännande sist, så vi måste ju se hur det går.
Och så ska jag äta Noblesse och Anton Bergh-choklader med aprikos.



Bo Kaspers var förresten sketabra! Var i Tonhallen med mamma och AK och såg dem i söndags. Hade inga förväntningar; är ju inget fan direkt.
Men slap my but and call me baby, vad mysigt det var. Som en varm, solig bris.
Jag drömde till och med om sommardagar natten mot måndan.

Och han har sån skön stil, den där Bo.


Ja vars.


Nu ska jag gå och värma en riskudde som ska få äran att vila på mina axlar.


Tjosan hejsan.

Kommentarer

Populära inlägg