paint my soul to be with you

"The colour of my love" med Celine Dion är jättejättefin. Faktiskt. "I remember L.A" håller också.

Ja, jag plockade fram skivan idag, den där gamla skivan med samma titel som den förstnämnda låten.

För jag hörde "My endless love" - en av alla smäktande kärleksduetter som spelades in på det glada och ack så romantiska åttiotalet - när jag var huslig i köket tidigare i afton. Och jag kom på att ibland är det nåt alldeles visst med gamla goda kärleksballader.
Ikväll var en sån kväll.


Nu har jag mailat djuice. De får ju ta och förklara sig, tycker man.

Och kvinnan med lägenheten hade en ursäkt till varför hon inte mailat några bilder. Hennes dator har gått sönder. Pha! Just typiskt.
Jag får väl masa mig dit och kolla in kyffet personligen, framöver.


Host, host, host. Host, host, host. Ständigt denna vessla.


Jag chattar med en seg. Visst är det ganska jobbigt när folk inleder en konversation, och sen inte säger nåt, utan man måste hålla i varenda liten tråd själv?

Dagens ungdom.


JAG VILL UT BLAND FOLK! Jag vill träna. Orbitrek, stavgång, simning. Jag vill snygga mig. Cellullitkrämer, peeling, ansiktsmasker, hårinpackningar, brynfärgning, köpa nytt puder.


Ska åtminstone på middag med jobbet på lördag. Då får man passa på och piffa till sig. Nån gång ska väl micksfolket få se ens eleganta sidor. Visserligen är micksfolket bara kvinnfolk och Tomas, men ändock.
Vi ska på restaurant Victoria, liksom. Äta trerätters. G r a t i s.
Gissa om jag ska dricka dyrvin!

Jobbar 9-17 dan efter, men aaah. Man måste leva lite ibland...




Nä, nu blir det bedfordshire.

Kommentarer

Populära inlägg