en sån där mysig höstig lördag

Hej.

Jag är hos Emmie. Hon ligger och läser "Frida" på en säng här bakom mig. Hihi.
"Frida".
Som en påminnelse om flydda ungdomsdar.


Min kropp gör ont ungefär överallt. Som ett lager av tandvärk över hela huden. Men mest i benen, ryggen, handlederna, käkarna och huvudet.
Det gör mig trött och på icke-toppenhumör.

Men annars är det rätt bra.


Jag kör som en fisk i vattnet nu! I stan och överallt. Som om jag aldrig gjort annat. Nästan. Om jag jobbade på Vägverket skulle jag ge mig själv körkort vid det här laget.
Måste göra klart den där eländiga teorin snart, så jag får koncentrera mig blott på körningen.


Nåja.


När jag kommer hem sen, efter studium, filmtittning och chipsätande, ska jag skumma igenom Musikbyrån 10 år som jag spelade in inatt. Och kika på det intressanta.
Jag såg första timmen på't igår. Mucho underhållande. En riktig guldgruva, så att säga.


De gillar när jag härmar M, på det här stället. Ha, ha. Jag gör det för fulla spätt, förstås.
Att få folk att skratta är så... gott.


Förresten. Acon eller vad han heter. Acon Bacon. USCH! Vilken fruktansvärt oattraktiv röst karln har! Och så tror han själv att han låter som värsta sexbomb.
"Smack that" är typ den värsta låten ever.

James Morrison däremot, där har vi en stämma av underbart, gyllene myspys. Vilken grabb va. En perfekt blandning av heshet, renhet och finhet.

(Oh, så bra jag uttrycker mig idag...)

Beyonces nya singel är bra också. "Irreplaceable". Jag diggar'n fett.


Nä hörrni. Mina fingrar och min rygg gör för ont, jag pallar inte skriva mer.



Kärlek till er alla, och en innerligen fin lördagkväll
önskar jag
Sanna Mattsson

Kommentarer

Populära inlägg