autumn in the city

I'm so lonely lonely lonely
So I went to a protest
just to rub up against strangers



Meeeene. Ja det var vt-genomgång då ikväll, som sig bör. Men Pepé fick förhinder, så det blev härhemma. Med mig, Skinkan, Jacob, Erik och hans påhälsande kompis Erik.
Jag och karlarna. Helcrazy. Men jag gillar ju karlar, så.
Det var kul.

De hade med sig fika.
Först kom Jacob och Skinkan med rulltårta och cocacola.
Sen kom Erik och Erik med två paket delicatobollar. Men det ena paketet var bara halvfullt.
Eriksson: "Det här var fullt förut, men jag orkade inte vänta.."

Hihi. Plus att jag hade bakat tigerkaka. Så det blev ett hejdundrande party, som ni förstår.

Annars har jag bara varit hemma och ledig och mysig hela dan. Bakat, varit med SiMåns, och sådär. Jobbade hela helgen, så det var rent ljuvligt att nästan inte göra nåt vettigt alls. Har faktiskt studerat också.


Nu väntar jag på att det ska börja snöa. Oh, hoppas att det kommer ikväll! Då ska jag sitta och glo ut genom fönstret halva natten. Och dricka te. Och lyssna på nåt bra.
Ah.

Måste gå och plocka in min vinterjacka!



Imorgon är det jobb. Men det känns okej.


Fredag ska jag klippa upp mitt massiva hår. Shampoutgifterna kommer sänkas avsevärt efter det. Härliga tider.



Hoppas jag blir riktigt, riktigt kär nån gång. Vore coolt.



Nåja, hej svejs.

Kommentarer

Wisconsin sa…
Jorå. nuså ska jag börja kommentera. eller nåt. som de coola kidzen gör. woohaa..

Populära inlägg