AAAAARRRRRRGGGHH

Jag blir skogstokig!!

Jag har legat i en soffa i fyra dar nu. Jag är rastlös. Plus pillernipprig.
Fick ta en grogg förut, för att kunna koppla av såpass att jag skulle orka se klart Amelie.

Jag vill uuuuuut.

Jag vill ha kläder på mig (gärna de nya som jag beställde från H&M igår), göra mig fin, träffa folk, vara charmerande.... åh.

Jag vill dricka öl på Bishops i goda, balanserade vänners lag.
Jag vill åka till Stockholm och gå på musikal och i mysiga butiker.
Jag vill åka till Göteborg och träffa saknade vänner.
Jag vill krama människor!



Plus att jag är så trött, så trött, så trött på den där mänskans förutsägbara, kritiska, negativa, "alla-som-inte-tycker-som-jag-tycker-fel-och-ska-klankas-ner-på-åtminstone-av-mig"-attityd.


Pappa hälsar förresten.


Nu ska jag gå och göra piruetter.

Kommentarer

Populära inlägg