miss you miss you

Idag jobbade jag för första gången på över en vecka.

Jag och Lisette stod vid morgonfikat och sneglade på kvällsblaskornas löpsedlar. Det stod nåt om tre älgjägare mystiskt döda i skogen.
Jag sa att det nog var The blair moose project. Lisette sa att älgarna nog hade mördat jägarna om omringat dem med cirklar av älgskit.
Jag sa att det var nog den fanatiske sektledaren Renar som beordat dem att utföra det hela.

Det var en rolig stund.


Och Markus och Magda verkade bli förtjusta i varandra i Bonde söker fru igår. Hihi. Jag känner en kändis!



Annars: körlektion igår. Jag körde genom stan! Självklart gick coop-snyggot, polisong-Per, på trottoaren med sin mamma alldeles bredvid. Jag blev nervös och satt och hoppade och tjöt "ooh" i bilen. Men vi kom fram oskadda.

Mitt hals- och öronont och min hosta har tagit om igen. Jag kommer säkert ligga däckad i helgen.
Men måste, måste, måste jobba.

Ledig imorgon dock.


Eländes elände, det mesta här i livet.


Nu bokis.


Eller okej då, om en kvart.

Kommentarer

Populära inlägg