catch a cold with me

Möbök.


Jag är sjuk.

Nös på jobbet igår. Flera gånger. Förvisso inget ovanligt. Men sent på kvällen kände jag nåt tjyvtjockt i halsen.
Och imorse stod det klart. Feber, ont i öron och hals, snuva och en jobbig sirap i hela kroppen.
Nässprayen är min bästa vän (fast nu läste jag på Aftonbladet att det också är farligt... nåja, jag har faktiskt bara sprayat en gång, och det verkar räcka långt).
Och snart måste jag sova lite.

Det blir ingen dans ikväll. Just typiskt.

Får se hur det blir med jobb imorn. Det jobbiga är att jag väl måste bestämma mig för det idag. Så snart som möjligt. Så de hinner ersätta mig.


Yada yada.

Lyssnar på popnonstop. Många jobbiga låtar, må jag säga.

Och så sitter jag och läser uppskrämmande artiklar om Ipren som ger stroke, och allt möjligt, på Aftonbladet.se.
Tror jag måste gå in på tv4.se och läsa Pussel-Mackans blogg istället. He he.


Uuuh.. kola i hjärnan.
Eller så är det chokladbollarna jag åt förut, som klättrat uppåt.
I wish. De sitter säkert på låren as we speak. Eller, as I write.


Usch. Internet är trist. Jag ska gå härifrån alldeles strax.


Puz.

Kommentarer

Populära inlägg