in the dangling conversation

Man vet inte riktigt var man ska börja, när man inte skrivit på ett tag.
Det är ungefär som med privata dagboken.
Eller med de där långa smsen som man med ojämna mellanrum utbyter med folk på avlägsna platser.

Nåja.

Jag börjar väl mitt uppi ingenting, med att upplysa om att Johan Palm var gäst i Morgonpasset förra veckan. Charmigare lintott får man leta efter. Sjukt härligt självdistans och humor. Plus att jag ju, som trogna läsare vet, är svag för hans pubertala skriksång.


Och apropå sång, så har jag lite dåligt samvete för att jag skrev på det där negativa viset om John m.e i förrförra inlägget. Dels så är ju hans nya singel, Run, riktigt bra (visserligen kanske tack vare Jocke Berg, som varit med och skrivit, men ändå), och dels så har jag fått nys om att han är ett Jehovas vittne (nån som kan bekräfta/dementera?). Känns dumt att kritisera honom, om vi är siblings in faith. He he.

Mm.

I övrigt kan nämnas att det är maj - en av mina typ tre bästa månader. Jag njuter, gläds, är kär i träden, och vill helst bara springa runt på gröna ängar i långa klänningar.

Jo.

Det blir nog inte så mycket utland för mig och AnnaKarin förresten. En riktigt tågluff kräver längre planering, och de flesta alternativen kändes mest som... desperata försök.
Men vi får väl se vad vi hittar på.
En och annan musikfestivitet vill man väl besöka i alla fall. Jag hade gärna gått på Peace and Love, men den är just när vi har sammankomst.

Kanske det blir Storsjöyran i alla fall. Eller, coolast av allt vore nog Way out west. Jag har velat uppleva det konceptet sen det föddes.
Och i år kommer Glasvegas dit!
Så ni förstår kanske mitt excitement.

Hoppas det går att närvara.


Just nu sitter jag mest och funderar på om jag ska unna mig en klippning hos Urban på Spaze i juni. Det är en dryg femtiolapp mer i pris, än jag betalar hos min vanliga frisör.
Men Urban är mycket lovordad. Plus att hos honom ingår hårtvätt sittandes i massagestol i relaxrum med avslappningsmusik och tända ljus. Creepy, kanske du tänker.
Men jag gillar ju sånt. Lite creepy grejer. Eller ja. Nä. Men sånt där mys.

Så... ja. Jag kanske lyxar till det och bokar en tid. Den som har en lever får se.


Oj nu måste jag kolla på Seinfeld.

Vad skönt det var att skriva! Visst hoppas ni att det inte dröjer så länge till nästa gång?


Det gör jag i alla fall.


Peace!

Kommentarer

emma sa…
Skriv oftare, jag älskar din blogg.
Anonym sa…
[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Idle Downloads With NZB Files You Can Instantly Search Movies, Console Games, MP3 Albums, Applications & Download Them at Alarming Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]

Populära inlägg