you and me and house and food

Idag var (efter 7-12-jobb):

Sol, värme, sommarmusik i bil, försök till raggararm ut genom nedvevad ruta (men Saab 900 har så väldigt höga fönster), prickiga solbrillor, vänner, tjänst, sommarstugor, maxmat, fläsiancamping, Jägers (vännerna, inte procentdrycken), upp-till-knäna-bad i havet.

Och här är jag nu. Har vedervärdigt ont. Kanske pga. badet.
Men det var det värt i så fall.

Det var en fin dag. Fast jag känner mig lite off. Och ser mer död än levande ut.


Mamma gav mig ett jättebra tips på var jag kan åka till helgen. Jag behöver verkligen komma iväg en sväng, nämligen. Till nånstans där man kanske får bli lite omhändertagen.
Hoppas det passar dem, bara. Ska ringa och kolla imorgon.

Nu känns kommande vecka genast lite, lite lättare.

Kommentarer

Populära inlägg