Like all other guardians

Åh. Igår låg jag tyst och snällt på min säng (som ju står i vardagsrummet) och kollade på Arrested development på datapata, med hörpluppar i öronen; ty Nadja satt några meter bort och kollade på teve.

Det var det här avsnittet då Buster blir medtvingad på nån latino-awards-gala av sin mamma, och hon sagt åt honom att inte bära glasögon, eftersom han ser ut som en vessla i dem.

Så han står lydigt där på galan, halvblind och dan, och några meter bort står ett bort med nachos och annat småplock, och en sombrero lägligt placerad som dekoration.

Buster kikar småblygt dit och börjar småsurra.
"Como estas?" och dylika fraser kommer ur hans mun,eftersom han ser så dåligt och tror att det är en mänska! HA!

Det var vansinnigt roligt. Jag la av mitt bästa asgarv, och Nadja tittade förvånat upp från sin hörna, och skrattade åt mitt till synes sinnessvaga beteende.

En kul stund på Pennylane...


Idag är det fredag och ganska soligt. Jag har inte så grandiosa planer för dan. Är rätt trött. Och har faktiskt bytt gardiner, pratat i telefon, spelat kort, ätit och diskat - så helt ineffektiv är jag icke.

Plus: ikväll blir det zumba med Hannah på F&S. Kult.

Kanske man ska byta om från pyjamasläget framöver också.
Helst innan zumban.



Glad helg!

Kommentarer

Populära inlägg