Torsdag och tröttheten


Hej.

Jag har inget att berätta.

Eller jo, jag ska skriva lite om lördagens Hellströmkonsert. Men orkar inte ikväll.

Julia åkte hem idag, efter att ha förgyllt den senaste veckan för oss på Penny lane. Det är alltid lika sorgligt att krama henne hejdå.


Är nu i Apleröd. Det är mysigt förstås. Brasan är tänd, jag är trött och äter fruktläder. 
Dessutom åt jag ärtsoppa till lunch, så ni kan ju gissa vad mer jag gör just nu.


Som sagt. Inget att berätta. Bara uppdaterar för att inte tappa den oerhörda mängd läsare som famlar desperat efter nya inlägg.



Kram.

Kommentarer

Aggisen sa…
Du menar väl inte att du sitter och fiser i Idas soffa?? Det är väl det enda man gör efter ärtsoppa?!

Kram på dig fisrumpa...MaMu
Aggisen sa…
Eller...sifer du?...
S sa…
Det är precis vad jag menar. Men eftersom jag är så kvinnlig, ljuv och fin i kanten, föredrar jag att säga släppa väder... :)
Emma sa…
Det var ett vittne till ett brott, den där bilden jag hade på min blogg. :) ursäkta förvirringen!

Populära inlägg