Rastlös rapport från tevesoffan


Ursäkta att texten är understruken. Fattar inte varför det blir såhär ibland, eller hur man får bort det.
Uppenbarligen...

Jag sitter ensam i lägenheten, i min fina pyjamas med blått mönster, invirad i filtar, med levande ljus, och tittar på P.S. I love you.

Nu har de just anlänt till Irland.

Åh det är så mysigt.

Men eftersom jag verkar ha typ damp (eller för att jag legat stilla med uppsvälld, brinnande, sårig, möglig hjärna i två dagar) är jag lite rastlös.

Thus, I write this.

Känner mig lite som Bridget Jones. Mysklädd, ensam och småfet liksom. Heee. Men det är ganska gött.


(Oh, nu kommer Jeffrey Dean Morgan in i [tv]bilden också...)


Längtar dock efter att handla lite nya kläder. Och gå på nån fest eller nåt.
Men det vet ni väl vid det här laget.


Nåja. Jag tar min fortfarande rätt svällda, men nu mer uthärdliga, hjärna och fokuserar åter på filmen.


Glad lördag.






Kommentarer

Populära inlägg