kräftpartners

Jag hade körlektion igår, och upptäckte att jag kan köra bland andra bilar.
Så jag körde hela vägen upp till Stöde.
Jag har kört i 110!!

Folk verkar inte så imponerade, men för mig är det värsta feta grejen.

Och så körde jag till bokiset ikväll.

Det är kul. Jag gillar körning. Lite feg med backning, bara. Men det tar sig.


Min huvudvärk har kommit tillbaka. Jag borde sova.
Jackie kommer 9 imorgon.


Förresten var jag hos doktorn igår. Det är aldrig kul att vara i-princip-helnaken för en främmande man (inte för ofrämmande heller, kan tänkas, lite beroende på), men det gick relativt bra. Och han konstaterade fibromyalgi. Så han satte mig på nån variant av Zoloft. HAHA.
Men inte för att jag är deprimerad - för det är jag ju inte - utan för att hjärnan ska fatta att den ska producera Serantonin eller vad det heter. Det där smärtlindrande ämnet som hjärnan producerar hos vanligt folk, men inte såna som mig.

Jaja. Och apropå sjukskrivning, tyckte han det skulle vara som självmord på mig. Nej, hellre skulle jag byta jobb. Typ till danslärare.

Jamen vad enkelt hörrudu Stefan!

Nåja. Jag får väl se hur det blir nu, om tablettan gör nån verkan.
En biverkning på dem var viktnedgång. En annan var viktuppgång.
Jag hoppas på den förstnämnda, om jag måste ha nån.

Nog om detta.

I helgen är det kräftskiva! Härligt.

Kommentarer

Populära inlägg