pimp my floor

Jag var på ikea med mamma och Ella förut. Köpte tre små runda, röda mattor. De blev ordentligt snygga på mitt golv. Varmt och ombonat och bara sådär... härligt.


I övrigt: Jag mår illa, har ägglossningsvärk och ett alldeles fruktansvärt "jag-är-ensam-och-ingen-tycker-om-mig"-anfall.
Fast jag vet att folk tycker om mig.

Men inte sådär... på det där speciella, lilla extra, viset.
Det är det aldrig nån som gör.
Speciellt inte när jag börjat göra det. Angående nån annan alltså. Eller ens några andra.

Och Ella är i en käftig motsägarperiod. Hon är ljuvlig, men en total pissmyra större delen av tiden just nu.




Nåja. Nog med självömkan.



Ikväll är det kräftor. Hur man nu ska palla att äta, med den här obefintliga aptiten, plus illamåendet.
Tja, jag kanske blir lite smalare i alla fall.

Alltid något.

Kommentarer

Populära inlägg