The end of the world is bigger than love


Gårdagens huvudvärk överdrev ganska kraftigt, kan jag tycka.
Det blev rentav en omgång kräk, när det var som värst.
Och jag hade lite dödsångest ibland.

Men nu är snart hjärnan nere i normalstorlek. Jag unnade mig två Treo för en stund sen, ty man orkar inte hur länge som helst.

Har nyss ätit torsk och broccoli för tredje gången på ett halvt dygn... fest. Men det är gott! Och väldigt nyttigt och snällt mot kistan.

Är dock hungrig igen. Ligger efter med matintaget. Nåja.



Lyssnar på mötet via nätet... underbar uppfinning. Men är lite för trötthetsrastlösdampig för att inte pilla med nåt annat samtidigt.


Jag längtar SÅ efter att gå på bio.
Längtar även efter höstrusk. Och blåbärsplockning. Och gammalt hederligt familjehelgmys.


Men men.

Ska duscha snart i alla fall. Alltid nåt. Det är nog dags, när man känner en Molkosanliknande odör från armhåletrakten.


Peace.

Kommentarer

Populära inlägg