Och är trött på neon och betoooong...

Det känns lite fånigt att säga att det ska bli skönt att komma ifrån vardagen, när man inte har en massa jobb och slit att stå i...

Men även vi arbetslösa har ju rutiner och tråk och ibland stressande vardagsgegg, som vi längtar bort ifrån.

Stämpling är ingen semester, som jag brukar säga.

Eller det brukar jag inte, men överväger att börja.

Och ÅH så skönt det ska bli att åka till Sundsvall på fredag! ÅH!
Varje gång det är bestämt att jag ska dit, blir jag så mycket gladare än vad jag trott. Längtar mycket mer.


Jag saknar dem, alla, och snart ses vi.


Det är ju underbart.


Kärlek!




(Och nästa vecka åker ju kakan också upp såklart; wopido!)

Kommentarer

AnnaKarin sa…
Haha. Pennylane finest!
Agneta sa…
Haha! Låter härligt Sanna, men är det verkligen två MK-brudar jag ser?? Kan inte tro det. Vadan de rödbrusiga kinderna???

Populära inlägg