My hometown

En sak som känns väldigt fin är att jag ska åka norrut på fredag!
Japp, det är dags för Sundsvall igen. Dessutom får jag lifta med Björn den här gången, vilket är trevligt både ur social och ekonomisk synpunkt.

Känns dock inte fullt så exotiskt om man betänker att jag var där på blixtvisit i mars... men ändå!

Nu ska jag ju få baka en massa tårtor och greja och ha mig, och gå på bröllop och dansa hela natten, och kanske spela lite allan.

Dessutom är det cruising dagen efter festen, så då blir det till att dra på sig högklackat och capribrallor och hoppa in i Ivans amerikanare och finåka.

Åh så mysigt!



Hej hemstan, snart ses vi.







Hej blivande brudpar, snart firar vi er dag med en hejdundrande fest!

Kommentarer

Aggisen sa…
Å vad fint! Ja, snart kommer du! Jag tycker i alla fall att det blir exotiskt att få hit en göteborgska med sting! Kram Mu

Populära inlägg