Spring cleaning

Det finns så mycket att vara glad för just nu!

Ett urval:

Julia har nyss varit här och förgyllt långhelgen.

Försommaren har anlänt och körsbärsträden blommar och vindarna är ljumma.

Jag är piggare och orkar mer än vad jag gjorde i början av arbetsförmågeutredningen.

Alla vänner är så fina och det finns så mycket bra och mysigt man kan hitta på tillsammans med dem i den här stan. Dessutom finns det alltid såna man kan lära känna bättre och tycka alltmer om.

Jag har återupptäckt hur kul det är att sy på maskin - och dessutom utvecklat ett småpill- och krångel-tålamod som jag inte hade förra gången jag höll på med sånt (syslöjden + sista gymnasieåret).

Arbetsförmågeutredningen är klar och imorgon är det slutmöte och sen kan det kanske börja hända lite grejer på jobbfront och sånt, och har jag tur så har jag mer än typ existensminimum snart. Då ska jag nog unna mig en klänning eller nåt.

I juni åks det och hälsas på vänner i Gävle, och efter det är det sammankomst i Sundsvall, och en hel efterföljande vecka där, och sen föräldrabesök med Danmarkstripp här.


Japp. Livet är bra fint.



Peace!

Kommentarer

Agneta sa…
Å vad fint! Så härligt att läsa. Du är fin också! Peace på dig själv lill-docka!

Populära inlägg