När jag nyss stod i duschen efter en skön skogspromenad i elljusspår och vårskymning, tänkte jag på hur otroligt lyxigt badrum jag hade i min lägenhet i Sundsvall.
Eller lyxigt och lyxigt... snarare nyrenoverat, snyggt och fräscht.
Det är annat än man kan säga om det vi har på Pennylane.

Så jag försökte hitta nån fin bild på min gamla toa, men den lät sig icke finnas.

Hittade dock en på min sovalkov. Den saknar jag också:





Japp, vissa saker var bättre förr.
Och ganska många är bättre nu.



Men för tillfället är jag mest trött.

Nu: boka tågbiljett till Gävle! Pepp. Som kidsen säger.

Kommentarer

Agneta sa…
Ja, den sovalkoven går inte av för hackor. Den var riktigt fin.Å, när åker ni?
Sanna sa…
Blir nog 24 juni. Avvaktar med bokning i fyra dar till, för då släpper SJ sina förmånliga sommarbiljetter. Å så rå.

Populära inlägg