taken by trees






Alltsååå! Jag kom på det förut, att jag aldrig riktigt hängt i Göteborg denna årstid förut.
Har mest varit här om höstarna.
Ja, och så sen senaste årsskiftet och framåt då...

Jag har alltid älskat Göteborg om hösten.

MEN ÅH VAD JAG ÄLSKAR GÖTEBORG I MAJ!


Denna djupa, intensiva grönska, och alla fantastiska nyutslagna blommande träd, gör mig obeskrivligt lycklig, och jag vill bosätta mig i Slottsskogen, Botaniska... eller rentav Vasaparken, och inte göra annat än suga i mig och spara dessa gröna kvällssoliga minnesbilder i min hjärna, och sniffa i mig doften av nyklippt gräs.


I löv it.

Kommentarer

Aggisen sa…
Ååh! Vilka bilder!! Vad duktig Du är Sanna Mattsson!!! Jag förstår Din kärlek...jag längtar ner faktiskt...längtar efter strövandet, spalka kling i löven och gå på ...vad var det nu..? Ströget? Löv!
S sa…
äsch mamma. det är bara små amatörmobilkamerabilder. men tack för supporten. :D

haha, ströget ja. det blir kanoners. ses snart!
Jag är lite trög. Nu kom jag på igen att du har en blogg. Och eftersom du är ett stort fan av trän o Götet så vill jag ju läsa den.

Populära inlägg