nästan som ett såpoperaintro...

Här är de!
Mamma:
Pappa:

Ludvig:

Ella:

Simon:

Måns:

Mormor:

Östlund:

Jag och Johanna när vi är som snyggast:


Min bonuslillasyster Emelie och jag med min knepiga min:


Bästa Sannan på Waynes:

Min ex-kollega och goda vän Anna på drakinvignings-ståhej vid Vängåvan:


Också som en syster: finfina Michaela:

Tja, vad tusan, jag skulle gärna ha den hära som syster också - Julia gullia:





Sådärja. Det var några av alla västernorrlänningar som förgyllde min vecka hemhemma.
Min mysiga familj som bjöd på husrum, Hollywoodfruar och fest, skratt, prat, kramar, kärlek och massor av god mat.
Michaela som bjöd på sitt underbara sällskap - och på jättegod mat på Canton.
Henke, som bjöd på low-carb-snacks, rödvin och filmkväll.

Emelie, Sanna, Anna (och Lisette, men hon fastnade knappt på bild), Julia med hela sin sköna och knasiga familj, som bjöd på sig själva och annat smått och gott.
Good stuff.

Kommentarer

Aggisen sa…
Vilken fin presentation av alla Dina nära och kära Sanna! Synd att Du inte hade ngn bild av Erika... Jättefint annars! Verkligen. Avskalat men kärnfullt! Tack, jag tar det som en komplimang!! Kramar!
Sanna sa…
Erika vägrade vara med på bild, annars hade hon såklart platsat i såpaintrot. Hade gärna haft med na. Tack mami!
EmelieMehl sa…
Jag älskar dig Sanna, vi ses snart igen hoppas ja, du betyder så mycket för mig storasyster. Telefon dejt snart? :) Pussar och kramar.
S sa…
Ja såklart Emelie! Har du hittat mobilen? :) Kram.

Populära inlägg