autumn song


Jag älskar september!

Höstkläder på träden, lugnt och skönt ute, ingen mer svensson-semesterhysteri, långärmsväder, snygga kläder... mmm. Aaah.

Jag känner liksom livet i mig.

Gamla drömmar kommer tillbaka.
Jag vill börja dansa igen (klassisk balett den här gången, definitivt, det är ju grunden till det mesta).
Jag vill skriva en bok.
Jag vill gärna ha ett jobb...
och ett eget café, fast utan allt eget-företagande-slit förstås.

Japp.


Förresten börjar jag känna mig frisk. Funderar på att ge mig ut i civilisationen igen imorgon. Är förvisso varm i pannan, men det hinner väl ge med sig hoppas jag.


Vad härligt det ska bli med sammankomst!


Vilken osammanhängande blogg det här blev. Spännande va? Man vet aldrig vad som kommer härnäst.

Tänkte inte tillägga så mycket.
Bara att "Segertåget" med Maskinen är rätt skön. Och så Metallicas nya låt. "The day that never comes" eller vad den heter.


Peace.

Kommentarer

Populära inlägg