I think I'm a little bit...

Wow, mitt andra blogginlägg på mindre än ett dygn. Imponerande, inte sant?

Idag är en bra dag. Solen skiner, jag är glad.
Äter stenhård GI för fjärde dan och börjar se ut som folk igen.

Har ganska nyss varit hos Hagabagare Sten och pratat om höstens planer.
Han tyckte jag verkade passa för det jobb han ville ha mig till.
Inte så mycket brödbak eller tårtor, mer cafégrejs, mackor och sånt. Perfekt, ty då slipper jag slita ut min bräckliga lekamen.

Så vi ska höras av efter sommarn. Om jag inte får nåt annat jobb innan förstås, men... fet chans.


Ja. Nu sitter jag på kultan. Ska stämpla, sen gå till banken och föra över pengar från sparkontot till persondito.

Och nu för en sekund sen bestämde jag med AnnaKarin och Marie att träffa dem i hamnen och titta när de äter maxmat.
Det blir nog mysigt. Jag får ju vara uuutomhus.

AnnaKarin förresten, hon var väldigt rolig sist vi var hos Jacob. Efter bowlingen och tacosamkvämet hos Kurus.
Vi skulle spela Guitar Hero, och det var Jacobs tur. Han ville prompt ha den vita gitarren, för han var van den, etc. Till den hör ett sånt där guitar strap, ett axelband eller vad man ska säga.
Men det verkade vara spårlöst borta just för tillfället. Han utbrast upprört: "Men vart är mitt band?!"
AnnaKarin replikerade snabbt: "Men nu låter du som Magnus Uggla. De sitter ju här!!" (gestikulerandes mot mig, Sandra och Michaela... för vi och J ska ju eeeh, starta band, om ni inte visste det).

Kul tycker jag.


Måste gå.


PS. "Little bit" med LykkeLi är baske mig ganska bra. I smyg. DS.

Kommentarer

Populära inlägg