Ruby Ruby Ruby Ruby

Hej.

Jag bara måste skriva, det var så längesen sist. Är på Kulturmagasinet nu. Borde egentligen sitta och göra brevtjänst, som planerat, men... nu står jag här. Har körlektion 15.05, och nyss varit på akupunktur, så dödar lite tid.
Behöver kaffe till mitt arma huvud.

Oh om någon kunde komma och fika med mig...

Ja, jag har ju flyttat. Och från och med idag står även mitt namn på dörren UTAN maskeringstejp. Det står sådär riktigt. Som bara vaktmästare kan fixa.

Jag trivs ypperligt, det är sååå skönt. Nog för att jag har en tillfällig inneboende, men vi funkar så bra ihop så det gör inget.

Börjar få riktigt fint också. Nu längtar jag mest efter att tapetsera och göra fint i sovalkoven. Oj oj. Det är mycket med ett hushålle.


Uhm. Åminnelse igår. Det gick bra. På våran var jag mest jourhavande barnvakt åt ljuvliga ungarna Jackie och Ella, så jag stannade med Marie på södras också. Den förflöt lite lugnare.


Nu måste jag överlämna datorn till nån annan.


Ruby är ett bra namn.

Kommentarer

Populära inlägg