so tired of the straight line

Hej, jag måste skynda mig att skriva, för jag är på kultan, och nån brud sitter i kö och väntar på de här snabbdatorerna.


Livet är för mycket för mig just nu. Jag klarar inte alla bollar samtidigt, även om det bara är normalt. Så som livet ter sig. Men jag är för trött och dålig.
Jag bara grinar och sover. Eller det är allt jag vill göra i alla fall.

Det är bråk med A-kassan, hjälpistjänst, inbetalningar, tapetsering, ommålning, uppsägning av abonnemang till höger och vänster, vara trevlig, komma ihåg att inte längta för mycket efter eller hoppas på kärlek, trösta Marie, jobba, träffa syskonbarn, träffa andra... ja.
Fast Marie tar bra hand om mig med.

Men kan någon höra hur det är med mig? Hur allt detta går för mig?
Ok, självklart har hon det tuffast. Det är hon som är nyskild.
Men jag går igenom allt med henne. Vi bor ihop. I min etta.

Tack för omtanken.

Och förlåt att jag är barnslig och självisk.



Idag är det jobb 12-20. Jag blir hämtad om 10 min. Men nu måste jag avsluta.


Kram.

Kommentarer

Populära inlägg