There's gold in them hills

Jag har gått runt på jobbet och fantiserat till och från hela dan, om den här myskvällen. Den som jag har nu. Med levande ljus och mitt rum och Cold mountain.
Och så sitter jag här.

Sablar.

Men jag har den på i bakgrunden, och tittar dit titt som tätt.

När jag kommit hem och duschat och myst till mig, kom hela helgens värk på samma gång. ÅÅÅÅH FYYYYY. Ont. Gör det. Överallt.

Men men. En bra helg indeed. Kolla bilddagboken om ni vill.

Igår kväll var det ju avskedshalabaloo för Johanssons också. De ska hänga i Indien i 3 månader. Så vi hade partaj med överflöd av ätbarheter (jag gjorde två rätt fantastiska tårtor - smakmässigt alltså), och Escobars lärde oss salsa och merengue (tänk, min far skakade rumpa! och han var så ivrig så guldtanden sken lite extra i mörkret), och vi lekte klapplekar och hade oss.

Nuuuu.... orkar jag inget mer. Hoppas mamma pallar massera mig en stund.


Imorgon har jag sabbat. Skönt.


Jude Law är svinlik en karl jag känner. I alla fall ibland.
De är snygga båda två.


Om det var nåt mer jag skulle skriva så har jag glömt det nu.



Puss

Kommentarer

Populära inlägg