It's not gonna let me get any kind of sleep tonight

Jag har ont i huvudet och är trött.
Ella var vaken till ett inatt.

Nio klev jag upp för att fika med henne och mamma.

Men jag måste ta piller och sova igen, så jag är alert på mötet. Har ju möte ikväll. Känns knäppt. Men det är för att södra har kretsis.
Så det blir till att spela in Bonde söker fru. Bond söker fru, hihi.


Mina skivor har kommit. Asha Ali, James Morrison och Magic numbers. Toppen.

Jag har även ringt HM, det visade sig att jag hade glömt att betala 705 spänn där. Så nu är det fixat.

Nu ska jag ringa banken och prata om lån. Spännande, eeey.

Men sen blir det sova av, minsann. Headache is handicapping, som det heter.


Jag drömde om kärlek inatt.
Så det var tryggt att vakna.



Om och om och om igen
inreder jag mitt hem i tanken.


Hej.

Kommentarer

Populära inlägg