are you here soon

Värk, värk, värk, överallt värk. ÖV-ER-ALLT. Huvud huvud huvud, panna, käkar, axlar, armar, handleder, händer, rygg, höfter och ben.
Men framför allt övre kroppshalvan just nu.

Jag orkar snart inte mer. När det är dåligt, är det så himla dåligt att jag blir alldeles... handlings-o-kraftig.


Men men. Bankmansbosse var snäll i alla fall. Jag får besked om lånelöftet imorgon. För han får ju inte bestämma själv. Men troligen får jag 'et. Så nu har jag lagt 160 000 som bud, för det låg på 155 förut idag.
Men om nån bjuder över, har jag inte råd.

SÅ BJUD INTE ÖVER, FÖR JAG VILL FLYTTA.




Nä. Jag orkar inte mer. Jag och mamma ska se A love song for Bobby Long snart i alla fall. Jag köpte den idag. Bra bra.


Imorgon kommer mister mister tillbaka till jobbet. Och jag jobbar eftermiddag me'n. Mööööööööööööööööööööööh.

Kommentarer

Populära inlägg