Men jag skickar inget vykort

Sitter i sängen. Har inmundigat frukost och kaffe. Huvudvärken borta.
Gilmore girls står på lite i bakgrunden.

Börjar gilla den här sjukledigheten.

Fast snart måste jag masa mig upp, slänga äckelpyjamasen i tvätten, sanera mig själv i duschen och dra iväg för att göra ärenden.
Växla pengar och skriva ut resehandlingar, närmare bestämt.

Det ska bli lite mysigt att besöka Frölunda torg en fredag eftermiddag.
Lite sådär fredagsmys-Birsta-förr-i-världen-tryggt.
Eller nej justja... det är torsdag idag. Suck.


Men bra ändå!



Äsch, jag vet inte. Vad ska jag skriva?
Hoppas på en piggare morgondag.

Såg början på veckans Dox-dokumentär igår, förresten. Den ligger på SVTplay och handlar om ett gäng hemlösa, handikappade gubbar (och några pojkar) som har ett band och får chansen att spela in en skiva. Verkar gripande och fin.
Typ tio minuter, en kvart in i dokumentären dyker ett oväntat men trevligt inslag upp. Titta vetja!


Nu ska jag lyssna på Radio Guld och försöka att inte vara alltför avis på kakan och Jessica som ska fika med H-boy och Jake-a-roo i Sönsvall i eftermiddag...
(Snart är det ju min tur också!)


Osammanhängandeblogginlägg.se.


Kram på er.

Kommentarer

Populära inlägg