Berätta med bilder!

Hej hörrni,

nu har jag lagt in bilder från mobilen i datamaskin, för första gången på länge.

Det finns mycket fint, om än i halvtarvlig kvalitét, som jag skulle kunna (och kanske sedemera kommer att) bjuda på.

Men dagens urval lyder som följer...

Först Mireille, som var så himla matchningssnygg i söndags! Jag älskar när saker matchar. Speciellt när det är rosor inblandat i det hele.



Kolla liksom!



Och varför var hon så fin då?
Jo, för att en av våra favoritspelemän visade vad han gick för på Kustens hus, där Visans vänner hade öppen scen, som brukligt är på söndagarna.
(Och jag borde ha redigerat bilden en aning, men orka...)




Å apropå spelemannen... en present som jag fick igår kväll. Den var så snyggt inslagen också. Dessutom är det ju inte var dag man får paket bara sådär.

Det var muffinsformar! I rosformat! Från Lidl. Tack Niklas!

Men det bästa med hans besök i vårt nya hem, var nog ändå att den här snygga tavlan stod på teveskåpet som en överraskning när jag gick in i vardagsrummet. (Ett förstorat "hej jag är sjukåful"-mms jag skickade ifrån Sundsvall...)


Den kommer nog få stå kvar på hedersplats teveskåp ganska länge... det uppskattar nog min rumskamrat.
Jajamän.
Jamen, hejdårå.
[Solen skiner förresten! Det gillar jag. Och nu ska jag äta. Det gillar jag också.]

Kommentarer

Got to love matchning!Vilken finfin presentos från los trubaduros Niclos.
Ida sa…
*gillar't*

Populära inlägg