En dag för tråkig för att ens förtjäna en bloggrubrik





Åååååh vilken vansinnigt tråkig lördag.

Inga tecken på förbättring när det gäller tillfrisknande.
Inget att göra.

Eller, det finns saker jag skulle kunna - rentav borde - göra.
Skriva dagbok och komma ikapp mig själv, göra mer brevtjänst, duscha, ringa familj och kolla läget. Skriva till vänner jag inte hört av mig till på länge.

Men jag kan inte förmå mig. Olustig. Örsk int.

Trött och rastlös samtidigt.


Nå. Nu vrider jag upp volymen och lyssnar på den fantastiskt fina liveversionen av The River, där Springsteen börjar med att berätta om sig och sin pappa och bråken och det långa håret och armén, och man nästan alltid börjar gråta.

Här är den:

Bruce Springsteen – The River - Live
PS. Ja, jag saknar mami. DS.

Kommentarer

Populära inlägg