And they say everybody steals somebody's heart away

"Flowers in December" med Mazzy Star är nog en av mina favoritlåtar alla kategorier.
Eller jag vet inte. Men jag tycker väldigt mycket om den.

Videon är tyvärr rätt nittiotalslökig, trots att den har vissa förutsättningar för att kunna vara riktigt fin.

Nåja.


Idag regnar det. Och vi som tänkte bada. Eller, några andra tänkte bada. Jag hade svårt att bestämma mig (ovanligt va) för om jag skulle följa med eller ej.

Men med tanke på trött- och segheten som besitter mig, blev vädret en lättnad.


Snart är det engelskt möte, espandrill-återlämning, och sen kattmatning. Och kanske en film eller två.


Oj vad längesen jag skrev sån här redogörelseblogg. Ointressanta, brukar de vara.
Men... tja.

Jag bju'r på't.



Kommentarer

Populära inlägg