Thought about leaving just to let you know that I am not for granted

Det har varit en bra vecka, med fina vänner på besök. En Julia och ett sommarbarn.
Det var Winnerbäck (som ni vet), Liseberg, en massa gofika, kortspel, skratt och trevligheter.

Jag har varit på möte på ännu ett nytt ställe också. Sånt är alltid trevligt.

Och igår var jag nåt slags hårmodell för en duktig vän, som syr och pysslar ihop sånt som jag alltid tänkt att jag ska orka lära mig nån gång (får se hur det blir med den saken; jag för nämligen en konstant övertalningskampanj med mig själv, för att inse att icke-skapande och kreativa människor [som mig] är lika bra och värdefulla som det skapande konstnärliga slaget).


Idag är jag på vägra-orka-göra-nåt-nyttigt-och-viktigt-humör. Ovanligt va.
Jag får väl skylla på att det är typ tredje dan med en ganska störig typ av huvudvärk.


Så jag tänker åka och möta upp Ida, och följa med henne till Apleröd.


Ja. Hejdå.

Kommentarer

Populära inlägg