femte juni

I lördags blev de alltså ringmärkta och förgiftade, Jonas och Helen. Det var en fin vigsel, och en hejdundrande fest. Här kommer ett fåtal av mina drygt 300 bilder ifrån den dan.

De flesta är tagna av Niklas, som ställde upp som min kameraansvarige, eftersom jag var upptagen med att vara köksjobbare.


Happy hands club..?:


N lyckades verkligen ta fram folks bästa sidor. Här är Hannas:


Och min...

... och hans egen. Men den kom först efter att jag påpekat att det faktiskt hör till att man tar några fjortisposebilder, när man lånar andras fotoutrustning.
Daniel kikar försiktigt fram där bakom, blyg som han är...



Delar av happy kitchen crew: Erika, Alex, Daniel.M, och min baksida.





Söt-Annie var med på minst ett hörn, också. Och karln hennes var pigg.


Chris och Susanne matchade varandra på ett mycket fint sätt.




Snygg-Jessica:



Dagens turturduvor:


Camilla var minst så söt och glad som hon ser ut. Andreas var lite piggare än han ser ut...




Efter mingel, mat, dryck, cupcakes och några fina tal, var det äntligen dags för dans! "Kom igen Lena" utgjorde startskottet.
Vissa höll sig nära varandra medan de stuffade omkring...


Andra höll sig mer i gruppformationer...


Men alla var lika glada!


Det var en mycket fin dag. Och natt.
Grattis, Ströms!

Kommentarer

Aggisen sa…
Mycket vackra bilder! Tack för att vi fick en liten inblick i den fina festen! Kramis...MaMu

Populära inlägg