Hello, I've waited here for you

Jag ska vara otrogen. Måndagen den sjunde september klockan åtta.
Med en billigare, och förhoppningsvis bättre. Frisör, alltså.

I have a good feeling about this. Har inte varit så nöjd med min förra, de senaste gångerna. Hon tunnar knappt ur, fastän jag ber na. Och så blir det kortare än jag vill, på nåt vis.

Så nu är det Carina på Attityd som får mitt hår i sina händer! Hon och Petra (som är mammaledig, tyvärr... eller ja, det är ju kul för henne, men jag skulle föredra att hon ägnade sig åt att klippa mig, istället för att ta hand om en bebis, höhö) guidade Carolina, när sistnämnd hade praktik där, och klippte mig. Så jag vet att de är duktiga.

Dessutom har de happy hour mellan 7 och 10, då kostar det enkom 290 pistoler att låta barret falla hos dem.
Klart och betalt.


Det var ungefär det jag hade att berätta.
Är fortfarande sjuk.
Jobbade i måndags, och igår morse. Sen fick jag sjukskriva mig igen.

Dessutom verkar det inte som att jag kommer jobba nånting alls i september.
Tänkte gå som hjälpis, så det gör väl inte så mycket, egentligen.



Livet är inte mer spännande än så, just nu. Nästan.



Peace.

Kommentarer

Populära inlägg