jag drömmer så konstigt igen

Det känns mysigt med en regndag. Jag har ändå bara planerat inomhusaktiviteter.
Sitter hos AnnaKarin nu. Hon är förvisso på jobbet. Men jag sov över här igår, efter biobesök plus fika hos Melins.


Ska snart åka hem och tvätta och städa. Sen förbereda mötet, och förbereda för studium med C.
Ikväll är det möte. Skönt. Känns som evigheter sen sist. Om man bortser från södras i söndags.




Till helgen blir det Strängnäs. Känns sjukt roligt med en camping-roadtrip. Hoppas det går bra för E att byta stughelg, bara. Har lite dåligt samvete för att jag krånglar så mycket.





Nu åker jag hem, helt enkelt. Eller till mamma. Och skiter i att tvätta. Vi får se.


...

Sket i att tvätta. For till mamma. Fikade. Var med på studium med gull-Marie.
Sitter och lyssnar på BKO nu. Tisdagsmys.
Men snart måste jag nog åka hem.
Vill inte.
Tycker inte om att vara hemma just nu, och definitivt inte ensam. Jag är i en nervös igel-fas. Det går väl över.


Nåja. Blö.

Kommentarer

Populära inlägg