Love for sale!


Jag hade glömt hur lätt det är att fördriva tiden när man är arbetslös och obokad på andra uppdrag. Det är alldeles för lätt.
Man slår på teven, bara. Sen är det kört. Plötsligt bara måste man se Hilary Swank imitera Ellen i sistnämndas talkshow. Och man måste glane lite på söta Henrik Torehammar som tokar sig med glittersnören och mimar till Goo goo dolls "Iris" i direktsändningen från Musikhjälpen i svt2. Och icke att förglömma: Emmerdale, Everybody loves Raymond, That '70s show, The Doctors, Top model, America's funniest home videos... etc. 

Men dagens mode (med engelskt uttal) har varit seghet och huvudvärk, så det har inte gjort så mycket.

Nu mot kvällskvisten drog jag mig dock mot AnnaKarins residens. Hon bjöd på mat och måndagsmys (haha). 


Jo just ja. Jag har fattat ett rätt stort beslut. Det känns förvånansvärt bra och befriande.



Nä, tack och godnatt. Jag mår illa och är nästan blind.

Kommentarer

Populära inlägg